عکس و پست هنرمندان در شبکه های اجتماعی

پنج شنبه 28 دی 1393
ن : علیرضا

عکس و پست هنرمندان در شبکه های اجتماعی

برترین ها - امیررضا شاهین نیا: در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان اصلی ارتباط افراد با یکدیگر شده است، ستارگان و چهره های هر جامعه ای نیز این صفحات را برای ارتباط بهتر با طرفداران خود و مردم انتخاب کرده اند.

 چهره های جامعه ما نیز از این قضیه مستثنی نیستند و بسیاری از ستارگان سینما، موسیقی، ورزش، سیاست و ... ما با داشتن یک یا چند صفحه در شبکه های اجتماعی مختلف قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با مردم دارند.

در این سری مطالب ما تصمیم گرفته‎ایم گزیده ای از فعالیت چهره های ایرانی در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیسبوک، توئیتر و ... در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم.

*******
این شماره را با عکس جالب نیوشا ضیغمی و گربه ایرانی اش شروع می‌کنیم. عکس نیوشا خانم بیشتر شبیه داستان های مصور مجله های قدیمی است، با این روایت که: ابتدای داستان همه چیز خوب بود و نیوشا و پیشی خیلی با هم رفیق بودند، تا اینکه نیوشا پیشی را خر فرض می‌کند و برایش گوش می‌گذارد. پیشی شاکی می‌شود و درگیری لفظی بالا می‌گیرد. در عکس آخر هم نیوشا فعلاً در حال منت کشی است تا همه چیز مثل سابق شود!


چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (63)


هانیه توسلی این عکس را در اینستاگرامش گذاشت و نوشت که سریال «ابله» در آستانه آمدن است و او مانند خانمِ در عکس استرس دارد و نگران است! البته گویا هانیه جان فقط خواسته تن الیزابت تیلور را در گور بلرزاند و قصد دیگری نداشته است!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (63)



نرگس محمدی و دوستان در جشن تولد دو سالگی سریال «معمای شاه». اینشاالله جشن فارغ التحصیلی و جشن عروسی اش!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (63)



فرهاد بالاخره از خلیج فارس و «حاشیه» اش دل کند و راهی سفر دور اروپا شد. این بنای تاریخی هم که نمی‌دانیم کجاست، تا بحال حداقل لوکیشن عکسِ 10 مورد از چهره هایمان بوده است. گویا دوستان تور لیدر مشترکی دارند!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (63)



کاوه سماک باشی، بازیگری که در دهه هشتاد چند فیلم بازی کرد و صرفاً بخاطر چهره فتوژنیک اش معروف شد و بلافاصله محو شد. البته اخیراً دوباره در چند سریال بازی کرده و به دنیای هنر بازگشته است. در اینجا هم سلفی آسانسوری گرفته است. کاوه جان یک مقدار خلاق باش و تقلیدِ محض نکن! "آسانسور گرام" که تکه کلام محسن افشانی است، "عاشقتونم رفقااا" هم امضای شهرام قائدی در پست هایش است! یک مقدار کپی رایت را رعایت کن عزیز دل!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (63)



این سلفی هم مربوط به کنسرت رضا یزدانی است که الیکا خانم یادشان رفته بود همان روز آپلود کنند و با چند روز تاخیر پست کردند.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (63)



عکس زیبای احسان خواجه امیری از آقا ارشان که مشخص است تازه از خواب بیدار شده است. عکسی که رکورد کامنت "قربان صدقه" را در اینستاگرام شکست!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (63)



هوتن قلعه نویی و امیرخان و خاطرات سفر آمریکا. یادش بخیر، چه روزگاری بود در کوچه باغ های نیویورک! جگرکی عمو جاناتان در سه راه منهتن! هی روزگار...

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (63)



سیروان جان الآن دقیقاً دوستانی که بلیت تهیه کرده بودند باید چکار کنند؟ بهتر نبود درباره این موضوع توضیح میدادی؟ یا اینکه این دوستان به فکرِ تخلیه پاچه شان باشند؟! پاسخگو باشید لطفاً.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (63)


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: چهره ها , عکس چهره ها , شبکه های اجتماعی , عکس و پست هنرمندان در شبکه های اجتماعی ] هنرمندان , بازیگران , خواننده ها,